четвер, 3 травня 2018 р.

Тиждень психології у закладах освіти



Зараз емоційний інтелект цінується чи не більше за точні та практичні знання. У цьому немає нічого дивного, щоб існувати у соціумі потрібно, перш за все, розуміти та поважати один одного. Для того, аби дізнатися більше про внутрішній світ, почуття, мислення, світогляд та мотивацію кожного, вже традиційно, на прикінці квітня, у закладах освіти міста пройшов Тиждень психології.
У школах та садочках до організації заходів працівники психологічної служби підійшли творчо, кожен день підпорядковувався одній темі, мав свою назву, девіз (день: «Кожна людина - Всесвіт», девіз «Можливо ти в цьому світі лише людина, проте для когось ти цілий світ»; день: «День ввічливого спілкування», девіз: «Вислухай і зрозумій», тощо).
Проведені заходи охоплювали різні види діяльності для дітей та молоді: акції («День доброї справи», «Наповни своє життя потрібними речами», «Психологія – це…», «Поділись гарним настроєм», «Боремося зі стресом», «Чарівний кошик», «Майстерня успіху»), конкурси («Наш сімейний вихідний»), розвиваючі заняття для дошкільнят («Маленькі чарівники», «Подорож у країну щастя», «У нашій групі дружні всі», «На гостини до королеви Психеї» ), практичні заняття для школярів («На скільки я творчий», «Умій дружити», «Я і мій внутрішній світ», «Поговоримо про кохання», тощо) тренінгові заняття для старшокласників («Конфлікти та шляхи їх вирішення», «Я вдосконалюю себе»), години спілкування («Мій темперамент», «Коло здоров’я та дружби», година тестів («Дізнайся більше про себе»), виставки малюнків («Психологічний портрет класу», «Автопортрет», тощо). Особлива увага була приділена діткам з особливими потребами (цикл тематичних зустрічей «Радість – величина постійна»).
Набувають популярності такі форми як психологічні ігри та квести («Шкільна гора» – «Гора радості та досягнень», «Я знаю про школу все»), написання творів-есе («Я хочу щоб в нашій школі…», «Якби я був режисером…»), виставки колажів («Подаруй усмішку світу», «Мій клас – моя сім`я»).
Долучились до проведення тематичного тижня і студенти ГНПУ, майбутні психологи, разом з практичним психологом вони провели розвиваюче заняття з елементами тім-білдінгу «Зроби подарунок другу». На занятті учні шляхом командної гри вчились працювати разом, об’єднуватись заради спільної мети. Вчилися пізнавати особистий внутрішній світ, шукати резерви для подолання життєвих труднощів, та перешкод за допомогою друзів.
Активними учасниками заходів були не лише діти, так для батьків було організовано проведення всеобучу «Інтернет та гаджет-залежності в дітей», практичного заняття «Дитина – це цілий світ», групового консультування «Що таке конфлікт і як з нього вийти?» розповсюджені пам’ятки та рекомендації.
Педагогічні працівники мали змогу отримати позитивні емоції та розширити свої знання під час участі у майстер-класах («Мандала з кольорової крупи як засіб профілактики емоційного вигорання», «Нейрографіка – промалюй свою проблему», «Комплекс релаксаційних вправ:«Будь зоровим, вчителю!»), лекторії «Психологічний захист. Його призначення та види», семінарі-практикумі «Комунікативна компетентність педагога», практичному занятті «Вчимось розуміти дитину», «Майстерня гарного настрою» тощо.
Заслуговує на відзначення те, що події Тижня психології охоплювали весь заклад, не залишаючи без уваги ні дітей, ні дорослих, надаючи можливість учасникам зануритися у власний внутрішній світ, зрозуміти себе та  стати більш близькими у живому  людському спілкуванні.



















Немає коментарів:

Дописати коментар