середу, 4 квітня 2018 р.

Емоційні порушення у дітей дошкільного віку: зрозуміти та допомогти


Дошкільний вік іноді є найбільш стресовим для батьків з огляду на вираженість підвищеної занепокоєності дітей, невпевненості, емоційної нестійкості. Розуміння проблеми педагогами та батьками є передумовою ефективної допомоги сімї та дитині.
30 березня на базі Глухівського дошкільного навчального закладу (ясла-садку) «Фіалка» відбулося чергове засідання творчої групи  практичних психологів ДНЗ щодо просвітницької роботи з батьками. У ході зустрічі практичні психологи розглянули теоретичні основи проявів агресивної поведінки, вікових страхів у дітей, методику діагностичної та корекційної роботи з тривожними дітьми старшого дошкільного віку.

Практичний психолог Сокол А.О. здійснив показ просвітницького заняття для батьків на тему: «Емоційні порушення у дітей дошкільного віку: зрозуміти та допомогти». У ході заняття учасники мали змогу підвищити рівень обізнаності щодо понять «агресивність», «тривожність», «страх», причини виникнення та розпізнавання їх вікових проявів; розглянути умови створення емоційного благополуччя дитини в родині. Більш ефективно розкрити розкрити матеріали даної теми допомогли інформаційні буклети «Поради батькам тривожної дитини», «Поради батькам дітей з агресивністю».
Активна та творча співпраця практичних психологів закладів дошкільної освіти з питання організації просвітницької роботи з батьками допоможе підвищити рівень психологічної культури наших батьків.
За матеріалами практичного психолога ДНЗ "Фіалка" Сокола А.О

Немає коментарів:

Дописати коментар